E! Television si E! Online sunt, cel putin in ultimii 10 ani, sursa de informatie pentru presa de divertisment din intreaga lume. Documentarele E! Television pot fi vazute la noi pe Antena 3, in fiecare weekend, dar sunt preluate si de multe alte posturi de televiziune, ca MTV sau VH-1. Transmisiunile de pe covorul rosu al evenimentelor importante si reportajele de culise, ca si sectiunile critice uneori nemiloase, au facut ca brandul E! sa fie cunoscut in toata lumea. Simona Landry, reprezentant international de marketing, si reprezentantul de vanzari al retelei au fost zilele acestea in Romania pentru a negocia cu cablistii intrarea E! Television pe post. Canalul va face parte din pachetele de baza ale cablistilor.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro