Raspindirea jocurilor online aduce cistiguri materiale mari, dar si efecte sociale negative.

Un raport al Comisiei Europene evidentiaza progresele realizate in UE catre o mai mare convergenta digitala, a tehnologiilor online. Raportul comenteaza ca, peste cinci ani, jocurile pe computer si pe telefoane mobile vor aduce cel mai mult profit dintre toate activitatile online. Daca in 2005 jocurile pe computer au adus un profit total de 700 de milioane de euro, in 2010 se apreciaza ca ele vor genera 2,3 miliarde de euro.

Succesul realitatii virtuale

Cele mai de succes jocuri pe Internet sint acum cele care permit utilizatorilor sa ia parte direct la construirea caracteristicilor jocului.

Second Life, un joc care permite utilizatorilor accesul la o viata virtuala la care pot participa prin avatarul pe care ei insisi il creeaza, a ajuns deja sa aiba un milion de membri. Succesul jocului a determinat guvernul suedez sa anunte ca are de gind sa isi deschida o ambasada virtuala in lumea Second Life, in principal pentru a face cunoscute internautilor societatea si cultura suedeze.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.