Reparatia tronsoanele Bucuresti Nord-Baneasa si Fetesti-Constanta va fi definitivata in 2008, iar cea a portiunilor Bucuresti Baneasa-Fundulea-Lehliu-Fetesti, in 2010. Banii necesari sint asigurati de fondurile nerambursabile ISPA de la UE (231,7 milioane de euro), Banca pentru Cooperare Internationala a Japoniei (165 de milioane de euro), iar 423 de milioane de euro de la bugetul de stat.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro