Populatia ar trebui sa fie informata corect prin intermediul publicitatii cu privire la continutul alimentelor, este de parere Ralu Filip, presedintele Consiliului National al Audiovizualului. El a afirmat ieri ca va propune o serie de noi reglementari pentru publicitatea din audiovizual la produse de larg consum, printre care specificarea procentului exact de concentrat natural de fructe si a continutului de zahar din bauturile racoritoare.
Cita grasime?
In cazul produselor din carne promovate pe sticla, advertiserii ar trebui sa precizeze cantitatea de MDM, o pasta obtinuta prin procesare mecanica, amestecata cu carnea din mezeluri. Totodata, in opinia membrilor Consiliului, in spoturile la brinzeturi si lactate ar trebui sa se spuna care este procentul de grasimi saturate. "Ati vazut ce reclama frumoasa se face la brinza topita. Cine ar mai cumpara daca ar sti ce polifosfati contine?", a intrebat Filip. Mai mult, presedintele CNA doreste sa interzica recomandarile medicale din reclame atit la medicamente, cit si la produsele de larg consum.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro