Ofera consultanta pentru giganti precum Toyota, Intel sau Warner, in utopia pixelata din Second Life. Rodica Buzescu este cea mai virtuala romanca intervievata de „Cotidianul“.

Care au fost motivatiile pentru deschiderea unui cont pe Second Life (SL)?

Am inceput inca din facultate, cind foloseam programul in calitate de Community Manager pentru un grup de persoane cu o problema neurologica numita Asperger’s Syndrome (AS), care este o forma de autism. Indivizii foloseau SL ca un simulator pentru relatii interpersonale, in conditiile in care acestia au de obicei dificultati in interpretarea semnalelor sociale.

In facultate m-am specializat in neurobiologie, iar SL devenea interesant fiindca oferea pacientilor o metoda de a se ajuta reciproc, atunci cind au o afectiune pentru care nu exista medicamente de usurare a simptomelor, iar multi dintre pacienti ar fi rezistat cu o asemenea solutie.

30 de ore saptaminal pentru Intel&Co

De cita vreme aveti avatar pe SL si citi bani ati investit in el pina acum?

Pina in prezent am doua nume: Amalthea Blanc si Ansible Berkman. Primul avatar l-am creat pentru pozitia de manager in grupul de Asperger’s, iar al doilea pentru o functie la Harvard Law School, la Berkman Center for Internet and Society, unde am organizat citeva conferinte despre viitorul mass-media si unde ar putea intra in joc platforme gen SL. Ambele conturi au fost legate de un interes profesional si nu am cheltuit prea mult din banii mei.

Cit de des accesati SL?

Inainte de a lucra ca manager pentru Millions of Us, o companie care aduce companii reale in mediul tridimensional al lumilor virtuale, petreceam aproximativ zece ore pe saptamina; acum petrec in jur de 30 de ore. Printre clientii nostri se numara Toyota, Pontiac, Intel, Warner Brothers Records sau Sun Microsystems.

Ce faceti mai exact pentru acesti clienti?

Millions of Us este un nou tip de companie, denumit "Social Media". Oferim consultanta si un vast numar de servicii - de la design la implementare si creare de multimedia - cu ajutorul carora traducem esenta altor companii reale, cum ar fi Pontiac, Intel, Toyota, intr-o prezenta sau strategie care functioneaza in noul mediu de lumi virtuale tridimensionale.

Foarte multe persoane remixeaza deja continutul si il distribuie apoi pe YouTube.com sau isi creeaza propriul set de interese si scriu despre aceste lucruri pe bloguri. Este o cultura noua in spatiul cibernetic si cere, ca atare, o strategie de marketing diferita. Folosim lumile virtuale si alte forme de mass-media pe Internet pentru a aduce marile companii mai aproape de consumatori, pentru a le incuraja sa indemne consumatorul sa interactioneze cu brandul companiei.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.