Copilaria e serios amenintata de agresivitatea reclamelor, dezvaluie un raport comandat de arhiepiscopul de Cantebury, comentat ieri de cotidianul britanic "The Telegraph", care avertizeaza ca impactul asupra copiilor este mult mai puternic decat isi inchipuie parintii lor. Inca de cand sunt bebelusi, ei vad reclame televizate si panouri publicitare pe strazi sau in parcuri.
Pe la doi ani, aproape orice copil poate fredona unele melodii din reclame, mai ales pe acelea ce promoveaza produsele destinate celor mici.
Pe la patru ani nu mai mananca nicio mancare care n-a "dansat" pe micile ecrane.
La 10 ani, copiii nostri recunosc imediat sute de branduri (McDonald's, Barbie, Coca-Cola, Tubbies, M&M si altele asemenea), dar nu deosebesc o rata de o gasca sau o capra de o oaie.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă istorică pentru titlurile de stat Fidelis: ce dobânzi vor primi românii
Sursa: wall-street.ro
-
Unde își vor petrece fetițele Alinei Sorescu sărbătorile Pascale? Decizia...
Sursa: kudika.ro