Raportul numit "Comercializarea copilariei" atrage atentia asupra modului in care reclamele schimba perceptia copiilor despre lumea inconjuratoare, pentru ca sunt expusi agresiunii publicitare la varste prea fragede.

Copilaria e serios amenintata de agresivitatea reclamelor, dezvaluie un raport comandat de arhiepiscopul de Cantebury, comentat ieri de cotidianul britanic "The Telegraph", care avertizeaza ca impactul asupra copiilor este mult mai puternic decat isi inchipuie parintii lor. Inca de cand sunt bebelusi, ei vad reclame televizate si panouri publicitare pe strazi sau in parcuri.

Pe la doi ani, aproape orice copil poate fredona unele melodii din reclame, mai ales pe acelea ce promoveaza produsele destinate celor mici.

Pe la patru ani nu mai mananca nicio mancare care n-a "dansat" pe micile ecrane.

La 10 ani, copiii nostri recunosc imediat sute de branduri (McDonald's, Barbie, Coca-Cola, Tubbies, M&M si altele asemenea), dar nu deosebesc o rata de o gasca sau o capra de o oaie.

Adevarul

Sursa: Adevarul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.