Astfel, Sibiul va fi promovat in Germania pe autobuze timp de sase luni, incepand din 4 decembrie, prin city lights si city boards timp de trei luni. Mai mult, autoritatea a realizat un spot TV care va fi difuzat pe canalele romanesti, care preia mesajul si elementele de identitate ale "Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007", definite de catre GAV/Scholz&Friends Bucuresti, agentia desemnata de MCC sa se ocupe de promovarea programului. Manifestarile initiate de ANT se alatura campaniei media de promovare a programului "Sibiu 2007", demarata de compania GAV/Scholz&Friends in luna octombrie. Pana in prezent, programul "Sibiu 2007" a fost prezentat la Strasbourg, Berlin si Paris, campania de comunicare internationala urmand sa continue la Bruxelles in luna decembrie si la Viena in 2007.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro