Femeile din China cheltuiesc sume de bani apropiate de cele investite de barbati in bunuri de lux, deoarece devin din ce in ce mai independente din punct de vedere economic, au declarat surse industriale, in cadrul unui summit al industriei produselor de lux.
Studiile arata ca, pe masura ce venituri cresc si clasa de mijloc se extinde in China, consumatorii din Shanghai, cel mai mare si mai bogat oras chinez, cheltuiesc din ce in ce mai mult pe produse de lux, ca, de altfel, toti locuitorii oraselor din China.
"Barbatii au fost, in mod traditional, considerati principalii consumatori, iar in 2001 trei din patru consumatori erau barbati", a declarat potrivit NewsIn presedintele companiei LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, cel mai mare grup pentru produse de lux, cu o gama de produse care merge de la parfumuri la sampanie, Emmanuel Prat. Acesta a adaugat ca "acum, cand femeile devin din ce in ce mai independente din punct de vedere financiar, acestea cheltuiesc mai mult pentru produse de lux si au un mare potential de cumparare".
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Pleci în Germania la Campionatul European de Fotbal? Ce sfaturi are un...
Sursa: wall-street.ro