Portretul cumparatorului de bunuri de lux din China era reprezentat de un barbat pana nu demult. Dar cresterea veniturilor si extinderea clasei de mijloc au facut ca femeile din China sa devina din ce in ce mai independente din punct de vedere financiar, transformandu-se astfel in consumatori de lux

Femeile din China cheltuiesc sume de bani apropiate de cele investite de barbati in bunuri de lux, deoarece devin din ce in ce mai independente din punct de vedere economic, au declarat surse industriale, in cadrul unui summit al industriei produselor de lux.

Studiile arata ca, pe masura ce venituri cresc si clasa de mijloc se extinde in China, consumatorii din Shanghai, cel mai mare si mai bogat oras chinez, cheltuiesc din ce in ce mai mult pe produse de lux, ca, de altfel, toti locuitorii oraselor din China.

"Barbatii au fost, in mod traditional, considerati principalii consumatori, iar in 2001 trei din patru consumatori erau barbati", a declarat potrivit NewsIn presedintele companiei LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, cel mai mare grup pentru produse de lux, cu o gama de produse care merge de la parfumuri la sampanie, Emmanuel Prat. Acesta a adaugat ca "acum, cand femeile devin din ce in ce mai independente din punct de vedere financiar, acestea cheltuiesc mai mult pentru produse de lux si au un mare potential de cumparare".


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.