Sprijin

Oficiul pentru Protectia Consumatorilor a inregistrat tot mai multe reclamatii privind proasta functionare a telefoanelor mobile.

Desi recent cumparate, telefoanele dau "rateuri" in ceea ce priveste functionarea softului sau a bateriei care se descarca foarte repede. In schimbul unei sume consistente de bani cumparatorul primeste, "la oferta", un mobil, care, in scurt timp, trebuie prezentat la punctul de service pentru a fi reparat. Chiar si aici, numerosi clienti reclama faptul ca in interiorul aparatului au fost gasite urme de oxidare, cauzate de introducerea acestuia intr-un lichid, desi proprietarul este convins ca mobilul nu a fost scapat in apa. Astfel ca, pentru a fi evitate astfel de situatii, "Averea" va sugereaza la ce sa fiti atenti atunci cand achizitionati un telefon mobil.

Functiile folosite des (meniul, mesageria, ecranul, tastatura) trebuie sa fie cat mai confortabil de utilizat la telefonul mobil, de aceea trebuie atent verificate;

Cine doreste un mobil usor trebuie sa se impace cu ideea unui ecran mic. Rezolutia acestuia poate compensa dimensiunea redusa;

Cu cat mai mica e tastatura, cu atat mai important devine punctul de apasare si claritatea sa. Tastele laterale lasa de multe ori de dorit;

Performanta softului telefonului este foarte importanta si e pusa in evidenta de calitatea sunetului intr-o convorbire, calitatea semnalului, vibratiile si alarma;

Nu e un semn bun daca dupa doua minute de convorbire scade indicatorul de baterie. De obicei, durata de standby se poate aproxima corect doar de la a doua incarcare;

Un telefon foarte ieftin ar trebui sa ridice cateva semne de intrebare;

In cazul in care telefonul proaspat cumparat va joaca feste, telefonul Oficiului pentru Protectia Consumatorilor va poate fi util: 0800 080 999.


Despre autor:

Sursa: Click.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.