Televiziunea Romana a sustinut cu un milion de euro campania "Mari romani" si din taxele tv, asadar din bani publici. Am incercat sa aflam cum s-au ales primii 100 de romani si, implicit, primii 10. Mai exact, am vrut sa stim numarul voturilor in baza caruia s-a facut clasamentul.
TVR a refuzat sa faca publice aceste date, incalcand Legea audiovizualului din Romania. Are ceva de ascuns televiziunea publica? Televiziunea Romana a sustinut financiar campania "Mari romani" si din taxele tv, asadar din bani publici. Am incercat sa aflam cum s-au ales primii 100 de romani si, implicit, primii 10. Mai exact, am vrut sa stim numarul voturilor pe baza caruia s-a realizat clasamentul. TVR a refuzat sa faca publice aceste date. Motivul?

Conform formatului si regulilor impuse de proiectul programului "Mari romani", preluat de la BBC, televiziunea publica nu poate furniza alte informatii despre campanie, in afara de cele trimise deja. Aceasta este pozitia oficiala a Departamentului de comunicare si relatii internationale TVR. Cu alte cuvinte, nu avem dovada ca lista cu cei 100 de "mari romani" este intocmita exact dupa procentajul obtinut de fiecare candidat in parte. In cazul acesta, nu ne ramane decat sa credem pe cuvant Televiziunea Romana ca cei aflati in clasament sunt alesi in baza voturilor exprimate de drept.

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.