Proiectul "Zece pentru Romania", realizat de Realitatea TV, a ajuns la categoria marci si, asemenea celorlalte categorii prezentate pana acum, cercetarea s-a realizat in randul breslei. Cele patru institute de sondare a opiniei publice - INSOMAR, IMAS, TNS - CSOP si CURS - au realizat 306 interviuri, sondarea realizandu-se aleator pe baza unui chestionar. In interiorul firmelor au fost intervievati numai angajati cu functii de conducere.

Printre primele criterii de apreciere a unei marci de succes, definite de respondenti, au fost calitatea produsului/serviciului (74%), pretul (48%, si publicitatea/promovarea (26%). Interesant ca utilitatea produsului a fost cotata cu 2%, iar numele marcii sau traditia ei cu cate 1%. Satisfactia clientului conteaza doar in proportie de 4%.

Gardianul

Sursa: Gardianul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.