Aderarea la UE va determina atit consolidarea pietei asigurarilor, cit si o dezvoltare a unor instrumente considerate neconventionale pina acum, precum asigurarile online

Unii jucatori din piata vor disparea, in timp ce altii se vor stabiliza fie prin achizitii noi, fie printr-o diversificare a portofoliului de produse, cred specialistii firmei de brokeraj in asigurari Asigest.

"Apreciem ca perioada imediat urmatoare va fi caracterizata printr-o crestere sustinuta, dar moderata, in tonul intregii economii romanesti, marjele situindu-se undeva intre 25-30%. Piata brokerajului in asigurari va intra si ea in acelasi trend de crestere prognozata si nu se asteapta schimbari spectaculoase la virful ierarhiei", a declarat un oficial al Asigest, citat de site-ul smartfinancial.ro.

Asigurarile pe net vor tine capul de afis

In ceea ce priveste piata asigurarilor pe Internet, se prognozeaza o crestere accentuata mai ales la finele acestui an, urmind ca, pe parcursul anului 2007, pe masura ce noile reglementari ale UE vor intra in vigoare, sa se constate o crestere semnificativa pe acest segment de afaceri.

Mai multi jucatori pe piata asigurarilor online cred ca alinierea reglementarilor in domeniul asigurarilor cu cele din spatiul UE nu va putea fi decit benefica. "Consideram ca va fi mult mai multa disciplina si rigoare pe piata asigurarilor din Romania", a declarat Dan Ciceu, din partea site-ului asigur.com.

"Prognozam o crestere generala a pietei de asigurari in jurul a 25% fata de anul acesta si o crestere de pina la 50% in domeniul asigurarilor incheiate online", adauga acesta. Platile cu cardul vor incuraja accesul clientilor la asigurarile online si furnizarea informatiei corecte va fi cea care va conta cel mai mult in alegerea acestora.

Virtutile generale ale Internetului vor influenta pozitiv si acest business, crede Dan Ciceu. "Oferim asigurari si, implicit, tarife comparate si consideram ca acest lucru este mai mult decit benefic pentru clientii nostri, pentruca acestia vor putea afla in timp-record toate informatiile legate de un produs de asigurare sau altul, de la o companie de asigurari sau alta. Este un pas urias in informarea directa a clientilor", declara specialistul asigur.com.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.