Traficul de zi cu zi din Capitala, extrem de aglomerat, determina multi bucuresteni sa aleaga alternativa unei "scurtaturi" cu metroul. Cum putinii bani de care dispune regia nu ajung nici macar pentru refacerea scarilor rulante nefunctionale, conducerea Metrorex nutreste la credite externe pentru terminarea liniilor deja incepute sau pentru infiintarea altora... in Colentina sau Rahova.
Directorul general al Metrorex, Liviu soava, a prezentat, pentru Adevarul, planul "de bataie" pe viitor al companiei, proiect ce are ca prioritate innoirea "parcului de trenuri", suplimentarea acestora, dar, mai ales, infiintarea unor magistrale capabile sa acopere zone defavorizate pana acum din acest punct de vedere.

soava a recunoscut ca exista o serie de nemultumiri ale cetatenilor legate de starea jalnica in care au ajuns statiile de metrou, din cauza infiltrarilor de apa, de scarile rulante ponosite sau de inconfortul batranelor trenuri. Referitor la fisurile prin care se prelinge apa pe peronul metroului, formand, pe alocuri, adevarate stalactite, soava a precizat ca, "desi metroul din Bucuresti sta... in apa, nu exista niciun sistem etans pentru metrou. Exista sisteme de evacuare a apei de la metrou, dar ele sunt calculate sa preia apa in conditii normale si nu pot face fata inundatiilor. Infiltratiile vor exista mereu. Cu asta traim... N-as spune ca astea se numesc probleme. O problema ar fi subfinantarea Metrorex".

Adevarul

Sursa: Adevarul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.