Postul Flux TV se afla intr-o "situatie dificila" din punct de vedere financiar, a recunoscut, ieri, la Consiliul National al Audiovi-zualului, Bogdan Ficeac, reprezentantul postului, dupa ce doua foste angajate au reclamat ca nu si-au primit drepturile salariale timp de patru-cinci luni. Fostul director de programe de la Flux TV, Emilia Nicolaescu, si fostul director tehnic, Mihaela Petrescu, ambele demisionare, au fost prezente la CNA si au spus ca peste 130 de persoane care au lucrat pentru Flux TV nu si-au luat banii de la Pasti. "Acest post nu mai exista acum in formatul pentru care dumneavoastra ati dat licenta", a spus Emilia Nicolaescu, care a lucrat, anterior, si la stirile de la televiziunea publica.

Ea a explicat ca, desi in grila depusa la CNA se mentioneaza ca postul emite 24 de ore si difuzeaza stiri, aceste lucruri nu mai sint valabile de peste o jumatate de an. "Acum sint niste reluari de zeci de ori", a precizat ea. Fostul director de programe a spus ca postul Flux TV nu mai are productie proprie, pentru ca nu au mai fost oameni care sa o realizeze.

"In momentul asta lucreaza, cu portar, ingrijitoare si soferi, 16 oameni la flux TV, din care doar sapte sint de specialitate. Este o fantoma, o rusine ce se intimpla. Acest post nu poate exista in eter", a explicat Nicolaescu. In schimb, Bogdan Ficeac a spus ca, in ceea ce pri-veste programul, grila a fost refacuta si trimisa la CNA. El a precizat ca, peste citeva zile, va avea loc o adunare generala a actionarilor, in cadrul careia se va decide daca postul va fi inchis, vindut, sau daca se va majora capitalul social al firmei. Consiliul va relua discutiile cu privire la acest subiect saptamina viitoare, dupa ce actio-narii postului vor lua o decizie cu privire la viitorul acestuia.

De asemenea, CNA va trimite inspectorii la sediul Flux TV pentru a verifica corectitudinea celor spuse de cele doua foste angajate si va realiza o monitorizare a programelor acestui post. Flux TV este inclus in pachetul de baza al companiei de cablu RCS si al serviciului Astral Digital de la UPC, precum si pe platforma digitala Digi TV. Postul Flux TV este ope-rat, potrivit site-ului www.cna.ro, de societatea Aflux Publiprod SA, ai carei actionari sint Petre Mihai Bacanu (38,59%), Bogdan Ficeac (35,33%), Gilda Cristodorescu (13,04%) si compania Search Chemicals SRL (6,52%), aceasta din urma fiind detinuta de Lucretia si Vasile Pelin.

Sursa: 7plus.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.