PLANGERI. Principalele nemultumiri ale turistilor care au apelat la Telverde Litoral anul acesta au vizat mizeria de pe plaje si poluarea fonica.
Majoritatea apelurilor date la 0800.030.200, numarul gratuit pus la dispozitia turistilor, au fost insa neserioase.
Potrivit reprezentantilor "Apele Romane Dobrogea Litoral" (DADL), dintre cele 793 de persoane care au sunat, 519 au refuzat sa vorbeasca, 42 de apeluri "au continut un limbaj neadecvat", in timp ce 130 de turisti au abordat diverse subiecte care nu aveau nicio legatura cu serviciile de pe Litoral. Peste 20 de persoane s-au plans de faptul ca angajatii concesionarilor nu le-au permis accesul pe plaja cu accesorii proprii. "Este vorba despre turistii care s-au suparat ca nu sunt lasati sa se instaleze pe plaja cu sezlongurile luate de la hotel", a spus Catalin Anton, purtator de cuvant DADL.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Angajații băncilor vor avea propriul salariu minim, mai mare decât minimul pe...
Sursa: wall-street.ro