Potrivit unui sondaj efectuat recent de compania germana de cercetare GfK si publicat in "The Wall Street Journal", locuitorii vechiului continent cumpara in acelasi stil, indiferent de sex. Si pentru barbati, si pentru femei, pe primul loc in topul motivelor pentru care cumpara se afla "nevoia", iar pe ultimul - dorinta de a purta o marca renumita.
Profil de cumparator
Europenii sub 30 de ani fac cumparaturi impulsive, se tin in pas cu moda si la curent cu perioadele de solduri. Studiul releva si anumite particularitati nationale. Rusii fug de articolele fabricate in China. Grecii conduc in topul shopoholicilor. Germanii si austriecii achizitioneaza dupa pofta inimii, iar turcii sint cei mai buni in a detecta soldurile. Din toata Europa, francezii se sinchisesc cel mai putin de ultima moda. Numai in 2004, europenii au dat 355 de miliarde de euro pe haine si incaltari.
Vacanta online
Conform unor statistici furnizate de Forrester Research, piata vechiului continent de cumparaturi online este dominata de englezi. In acest an, fiecare dintre cei aproximativ 100 de milioane de shopperi europeni de pe Internet (minus "insularii") cheltuieste o medie de 1.000 de euro. Prin comparatie cu ei, britanicii sparg 1,744 per capita. Potrivit reprezentantului Forrester, peste o treime din aceste fonduri se duc pe bilete de avion si vacante, mare parte din bani fiind incasati de site-urile de turism. Pentru 2011, se anunta 263 de milioane de euro cheltuiti pe Internet, plus faptul ca shopperii virtuali britanici ii vor devansa pe cei americani, campionii en titre ai achizitiilor online. Forrester anticipeaza si ca in urmatorii cinci ani e-comertul va inregistra o explozie de cumparaturi de haine si electronice.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro