Dupa ce au retras apa Perla de pe piata, Quadrat Amroq Beverages si Vitarom incalca din nou legea, oferind alaturi de sticlele Pepsi apa minerala naturala Roua Muntilor. Aceste firme omit din nestiinta sau cu rea-vointa stipularea pe eticheta a zonei de imbuteliere.
Campania de promovare facuta acestei ape face referire la puritatea ei, ceea ce contravine definitiei date de HG 760/2001, care spune clar ca toate apele minerale naturale sunt pure. Cum legea publicitatii sanctioneaza dur publicitatea inselatoare, care poate leza interesele concurentei sau poate induce in eroare consumatorul, asteptam reactiile institutiilor ce monitorizeaza piata de consum din Romania.
Speram ca Autoritatea Nationala de Protectie a Consumatorilor sa interzica de la comercializare acest produs, iar CNA, difuzarea publicitatii. ANPC ar trebui sa-si extinda controlul la nivelul intregii afaceri Quadrat Amroq Beverages si Vitarom.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro