Social26 Iunie 2006

Lectura sub un minut

Peste 10.000 de specialisti in relatii publice construiesc imaginea firmelor .
Aproape toate informatiile care ajung la public sunt vizate de ei. Cunoscuti in strainatate ca "third party endorcement", specialistii in Public Relations (PR) sunt reprezentati la noi de purtatorii de cuvant ai institutiilor publice sau private, asa-numitii "experti in comunicare". In Capitala exista 45 de agentii de relatii publice, dar numarul "comunicatorilor" bucuresteni se apropie de 10.000.

Trei institutii de invatamant
Specialistii in resurse umane apreciaza ca, in urmatorii ani, bransa de PR se va dezvolta foarte mult, datorita faptului ca vor intra pe piata mari firme de profil din strainatate.

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.