Social21 Iunie 2006

Lectura de un minut

Pana de curand, competitia de pe piata publicatiilor pentru femei s-a cantonat in segmentul premium, pe principiul ca toti investitorii in publicitate vor sa se adreseze femeilor tinere, moderne, urbane si emancipate, care nu folosesc decat parfumuri frantuzesti si isi cumpara obligatoriu toale "de firma". in tot acest timp, Formula AS, o revista care s-a incapatanat sa ramana fara hartie glossy si continut urban, dar la un pret accesibil si segmentului "low market", acapara saptamana de saptamana o audienta uriasa. O oportunitate de piata care nu putea fi ignorata la nesfarsit de marile trusturi de presa. Grupul Intact si-a imbogatit prin urmare portofoliul de publicatii cu saptamanalul "Felicia", o revista despre spiritualitate, sanatate si armonie, care se pozitioneaza in principal pe segmentul revistelor populare de sanatate.

Publicatia, al carei titlu simbolizeaza termenul pentru "fericire" la romani, isi propune sa abordeze o serie de subiecte care sa ii ajute pe cititori sa isi gaseasca fericirea, in toate formele ei: fizica, sufleteasca, spirituala. Felicia contine pagini de tratamente naturiste, sanatate, parapshihologie, moda si stil, bucatarie, stiinta, religie, turism si casa si gradina. Acestora li se adauga materiale de divertisment si cultura, precum si interviuri cu vedete si reportaje.

Adevarul

Sursa: Adevarul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.