Social31 Mai 2006

Lectura de un minut

Michael Ringier, Adrian Sarbu, Dan Voicuelscu si Sorin Ovidiu Vantu conduc imperii si isi impart piata media din Romania.

Preluarea grupului de presa "Catavencu" de catre Sorin Ovidiu Vintu marcheaza aparitia unui puternic jucator media, alaturi de marii protagonisti care imparteau piata pana in prezent: MediaPro (Adrian Sarbu), Intact (familia Voiculescu) si Ringier. In joc este o piata de publicitate estimata pentru acest an la peste 300 de milioane de euro.

Ratiuni economice

Fenomenul concentrarii in grupuri media nu este nou pe piata romaneasca. Alaturi de grupurile citate, nume importante din publishingul international sunt prezente in Romania: Edipresse, Sanoma-Hearst, WAZ, Burda, Lagardere. Pe piata se vorbeste si despre consolidarea puternica a companiei germane Axel Springer, prin cumpararea unor titluri locale.

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.