Preluarea grupului de presa "Catavencu" de catre Sorin Ovidiu Vintu marcheaza aparitia unui puternic jucator media, alaturi de marii protagonisti care imparteau piata pana in prezent: MediaPro (Adrian Sarbu), Intact (familia Voiculescu) si Ringier. In joc este o piata de publicitate estimata pentru acest an la peste 300 de milioane de euro.
Ratiuni economice
Fenomenul concentrarii in grupuri media nu este nou pe piata romaneasca. Alaturi de grupurile citate, nume importante din publishingul international sunt prezente in Romania: Edipresse, Sanoma-Hearst, WAZ, Burda, Lagardere. Pe piata se vorbeste si despre consolidarea puternica a companiei germane Axel Springer, prin cumpararea unor titluri locale.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro