Dupa mai bine de o luna de deliberari, comisia a anuntat ca departajarea s-a facut in functie de pret, avand in vedere ca ofertele tehnice erau relativ asemanatoare. Firma germana a prezentat o oferta in care valoarea autobuzelor achizitionate in rate (341 milioane de lei) era egala cu cea a masinilor care ar fi fost luate in leasing, in timp ce reprezentanta Iveco ceruse 385 milioane de lei pentru autobuze livrate cu plata in rate si 421 de milioane de lei pentru cele in leasing. Primul autobuz va ajunge in Bucuresti la primavara, iar ultimul va trebui sa ajunga in autobaza RATB cel mai tarziu in decembrie 2007. Acestea promit a fi ecologice si dotate cu rampe de acces pentru persoanele cu dizabilitati.
Decizia a fost deja semnata de primarul Capitalei, Adriean Videanu, si va fi comunicata oficial participantilor la licitatie.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro