„CNADNR astazi este la departamentul marilor proiecte, iar intr-un termen care va fi decis de proceduri componenta drumurilor nationale din aceasta companie se va intoarce la Ministerul Transporturilor. Exista un proiect pe care eu il agreez, acela ca Compania de Drumuri Nationale, va fi cu siguranta o companie, sa se ocupe de intretinerea si repararea drumurilor care va trebui sa fie acoperita din taxa de drum, iar Ministerul printr-o autoritate, directie publica din minister, se va ocupa de proiectele de infrastructura rutiera. Autoritatea de management este autorizata la Ministerul Transporturilor si aici ramane”, a explicat Relu Fenechiu, citat de evz.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro