„CNADNR astazi este la departamentul marilor proiecte, iar intr-un termen care va fi decis de proceduri componenta drumurilor nationale din aceasta companie se va intoarce la Ministerul Transporturilor. Exista un proiect pe care eu il agreez, acela ca Compania de Drumuri Nationale, va fi cu siguranta o companie, sa se ocupe de intretinerea si repararea drumurilor care va trebui sa fie acoperita din taxa de drum, iar Ministerul printr-o autoritate, directie publica din minister, se va ocupa de proiectele de infrastructura rutiera. Autoritatea de management este autorizata la Ministerul Transporturilor si aici ramane”, a explicat Relu Fenechiu, citat de evz.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro