Peste 122.000 de apeluri au fost primite, de la inceputul anului, la Telefonul Copilului, numarul celor care au beneficiat de serviciile asociatiei s-a dublat fata de 2011.

Asociatia Telefonul Copilului a inregistrat, in perioada ianuarie - octombrie, 122.808 de apeluri, 72,48% fiind din partea copiilor, 15,56% de la parinti si 11,96% din partea altor persoane ingrijorate pentru siguranta unor copii.

"Numarul beneficiarilor tuturor serviciilor oferite de Asociatia Telefonul Copilului s-a dublat in acest an - 33.252, fata de 16.612 inregistrati anul trecut. (...) Numarul cazurilor de abuz sexual asupra copilului sesizate la 116 111 a inregistrat o crestere de 43,62% (respectiv 135 de cazuri) fata de anul 2011 cand s-au inregistrat 94 de astfel de situatii", se arata intr-un comunicat de presa citat de MEDIAFAX.

Cu sprijinul asistentilor sociali si psihologilor organizatiei au fost adoptate cele mai bune solutii pentru stoparea abuzului si inlaturarea efectelor negative produse de situatia traumatizanta, iar cu sprijinul institutiilor abilitate agresorii sunt condamnati pentru faptele savarsite.

Asociatia precizeaza ca 3.635 dintre cazurile inregistrate au necesitat interventia institutiilor abilitate, precum si consilierea si monitorizarea continua a specialistilor de la Telefonul Copilului, 45% dintre aceste cazuri fiind situatii grave de abuz asupra copilului.

"Formele de abuz sesizate cel mai des au fost: 39,61% molestare fizica, 28,03% neglijare, 14,45 la suta abuz emotional si 9% abuz sexual asupra minorilor, exploatare prin munca, tentative de suicid in randul copiilor, privare de libertate, trafic de minori", se mai arata in comunicat.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.