Legenda lui Dracula va fi promovata in China, India si Orientul Mijlociu, piete care nu au fost afectate de criza economica si care au un mare potential.

"Consider ca o reevaluare, o repozitionare a strategiei, a master planului, care a fost facut in anul 2007, in alte conditii economice, este necesara acum, pentru ca pietele tinta pe care le consideram apropiate si aducatoare de turisti, cum sunt Germania, Austria, Marea Britanie sau Rusia se pot completa cu piete gen Orientul Mijlociu, piata care in momentul de fata nu a fost afectata profund de criza si de asemenea China sau India. Pe aceste piete Romania nu a fost promovata pana acum", a spus Cristian Barhalescu, secretar de stat in Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Barhalescu a afirmat ca in China, India si Orientul Mijlociu Romania poate promova tot ceea ce inseama circuite gen Dracula, gen Transilvania, dar si circuite culturale, Delta Dunarii si statiuni balneoclimaterice, conform MEDIAFAX.

"Intentionam sa redeschidem biroul de turism din China, iar in India ne gandim sa deschidem un astfel de birou. Pana la urma trebuie sa ne legam de acest mit pentru ca daca spui cuiva ca esti din Romania in Statele Unite sau China, se uita putin si nu intelege, dar daca ii spui ca esti din Transilvania, datorita mitului Dracula, sigur stie sa te localizeze", a adaugat reprezentantul MDRT.

El a aratat ca Dracula are o imagine deja creata in lume si nu trebuie inventat ceva nou pentru a fi promovat.

Barhalescu crede ca ar trebui promovate, legat de Dracula, Castelul Bran si Sighisoara, atractii incluse in pachetele multor agentii de turism.

"In bugetul anului viitor vom avea cu siguranta sume alocate catre acest domeniu", a afirmat el.

Ideea promovarii Romaniei apeland la legenda lui Dracula nu este noua, dar de fiecare data incercarile au fost abandonate.

Citeste si:
De ce va investi Ungaria 100 de milioane de euro în turismul din...
Ungaria va investi 100 de...

Cea mai mediatizata initiativa a fost proiectul Dracula Park, lansat in noiembrie 2001, iar locatia aleasa in prima varianta a fost Sighisoara. Proiectul a fost una dintre initiativele de inceput de mandat ale fostului ministru al Turismului Dan Matei Agathon.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.