80% dintre romani se considera atractivi din punct de vedere fizic, in special femeile, tinerii (cu varste intre 20 si 39 ani), persoanele necasatorite, cu un loc de munca stabil si cele cu venituri peste medie.

Pentru jumatate dintre romani, ochii reprezinta principalul atu fizic, relateaza jurnalul.ro.

Produsele considerate de baza in ingrijirea zilnica sunt: pasta de dinti (folosita de 96% dintre romani), sapunul de maini (folosit de 95% dintre romani) si deodorantul (utilizat in proportie de 83%), atat femeile cat si barbatii optand pentru aceleasi produse.

Parfumul sau apa de parfum se numara printre produsele preferate ale romanilor si sunt utilizate zilnic de aproape 75% dintre acestia. Femeile includ in lista produselor indispensabile crema de fata (folosita zilnic de 60% dintre femei), crema de maini (54%) si demachiantul (47%).

Doar 12% dintre femei sunt atente la ingredientele pe care le contin produsele cosmetice. Femeile interesate de astfel de informatii sunt atente indeosebi ca produsele pe care le cumpara sa nu contina parabeni sau saruri de aluminiu.

Studiul a fost realizat cu ajutorul ISRA CENTER pe un esantion de 523 respondenti (dintre care 274 femei), reprezentativ pentru populatia din zona urbana (orase peste 50.000 de locuitori), cu varsta intre 20 si 65 de ani.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.