“Competitia este aici serioasa din cauza concentratiei nemaivazute de cafenele, cluburi si restaurante, iar acest lucru face ca toti actorii implicati sa se bata in oferte, sa stea efectiv la dispozitia clientilor si sa fie numai un zambet pentru a le capta bunavointa turistilor”, se arata in comunicatul transmis de FPTS.
Pe langa orelor prelungite pana la care sunt deschise locatiilor din Centrul Vechi, un alt plus au fost ofertele pentru servitul mesei si mancarea buna.
“Centrul Istoric al Capitalei a devenit un model turistic pentru Romania si a inceput sa atraga tot mai multi turisti straini. Distractia aici nu se opreste niciodata si sunt turisti care nu parasesc locul pana a doua zi dimineata, cand o iau de la capat, iar locatiile sunt inca deschise si primitoare”, afirma Agathon.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro