“Competitia este aici serioasa din cauza concentratiei nemaivazute de cafenele, cluburi si restaurante, iar acest lucru face ca toti actorii implicati sa se bata in oferte, sa stea efectiv la dispozitia clientilor si sa fie numai un zambet pentru a le capta bunavointa turistilor”, se arata in comunicatul transmis de FPTS.
Pe langa orelor prelungite pana la care sunt deschise locatiilor din Centrul Vechi, un alt plus au fost ofertele pentru servitul mesei si mancarea buna.
“Centrul Istoric al Capitalei a devenit un model turistic pentru Romania si a inceput sa atraga tot mai multi turisti straini. Distractia aici nu se opreste niciodata si sunt turisti care nu parasesc locul pana a doua zi dimineata, cand o iau de la capat, iar locatiile sunt inca deschise si primitoare”, afirma Agathon.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro