Elevii de clasa a XI-a din liceele bucurestene au votat, in majoritate, pentru mentinerea actualei formule de desfasurare a examenului de Bacalaureat.

Ministrul interimar al Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, Liviu Marian Pop, si secretarul de stat pentru invatamant preuniversitar, Stelian Victor Fedorca, au avut miercuri, 13 iunie 2012, la Colegiul National „Gheorghe Lazar" din Capitala, o consultare publica la care au fost invitati reprezentantii elevilor de clasa a XI-a din liceele bucurestene.

Tema dezbaterii a reprezentat-o modificarea examenului de bacalaureat. Ministrul Liviu Marian Pop a subliniat importanta acestor consultari initiate de MECTS, deoarece pot genera idei constructive.

"Salvarea" BAC-ului: Probe diferentiate in functie de profil

Timpul este extrem de scurt, iar cea mai buna decizie va fi cea luata in beneficiul elevilor", a spus ministrul interimar al Educatiei.

Astfel, elevii prezenti au fost chestionati in legatura cu structura si modalitatea de desfasurare a examenului de bacalaureat din 2013, fiind invitati sa se pronunte fie pentru aplicarea cu celeritate a prevederilor Legii Educatiei Nationale nr. 1/2011 ce reglementeaza un sistem de evaluare diferentiata la sfarsitul clasei a XII-a, fie pentru mentinerea sistemului actual.

In urma votului informal exprimat, majoritatea a votat pentru pastrarea actualei formule de desfasurare a examenului de bacalaureat, urmand ca pana in 30 iunie 2012 sa aiba loc administrarea si completarea la nivel national a unui chestionar pe acest subiect, analiza-interpretarea raspunsurilor si stabilirea concluziilor.

La dezbaterea de ieri, la care au participat peste 100 de elevi, MECTS a fost reprezentat si de Liliana Preoteasa, director general in Ministerul Educatiei, si Albert Craiu, consilier al ministrului pentru relatia cu elevii.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.