Timp de o zi, studentii au putut primi consultanta si depune CV-uri la firmele care au participat, ieri, la Tirgul de Joburi din Bucuresti. Cei aproape zece ofertanti prezenti au scos la concurs peste 50 de joburi, mai ales in domeniul consultantei in afaceri, destinate tinerilor aflati la inceput de cariera.

Cele mai multe firme participante la Tirgul de Joburi, organizat ieri de Asociatia Studentilor Europeni, au scos la concurs in special joburi din domeniul afacerilor, fie ca este vorba de consultanta in limba engleza, franceza sau germana, oferita clientilor din strainatate, fie de marketing, vinzari sau achizitii. Acestea sint la ora actuala cele mai oferite joburi de firmele romanesti, dispuse sa investeasca in tinerii fara prea multa experienta. "A trecut perioada in care se cautau doar oameni cu experienta. Acum este un moment de balans, cind se cauta pe piata muncii si tineri fara experienta care doresc sa faca o cariera", a spus Andreea Achim, senior HR consultant la firma de consultanta Adecco.

Studentii pot invata cum sa se branduiasca

Au fost insa si firme dispuse sa-i invete pe tineri cum sa se promoveze pentru a atrage cele mai bune joburi. O firma suta la suta romaneasca, PunctualConsult, deja i-a initiat pe elevii Liceului "I.L. Caragiale" din Capitala in tainele autobranduirii. Insa pentru studenti, aceste cursuri se platesc, iar pretul pentru patru saptamini de training costa un milion si sase sute de mii de lei.

Cele mai oferite joburi

- Operator contact center - in limba franceza/germana

- Programator, Game Designer, Artist grafic, Tester jocuri

- Consultant de afaceri

- Reprezentanti de vinzari

- Asistent Marketing


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.