Avem spatiu de crestere pe aceasta piata, pentru ca nevoia este mare", a spus Roberto Musneci, presedintele Europharm GSK. Produsele Eurovita reprezinta 85% din vanzarile totale de vitamine ale companiei. "Am inregistrat o crestere valorica de 46% in intervalul iulie 2004 - iunie 2005 si un avans mai mare la produsele importate", a declarat Musneci.
El a adaugat ca dupa o crestere de doar 3% inregistrata in ultimii ani, in intervalul iulie 2004 - iunie 2005 vanzarile de vitamine au crescut cu 18% in valoare, dar au cunoscut o scadere cu 0,7% a numarului de unitati vandute. Acest trend al pietei este explicat prin orientarea consumatorilor catre produse mai complexe. Acest lucru i-a determinat pe producatorii de vitamine sa schimbe ambalajul de suplimente nutritive. De la cutia mov, cu care Eurovita ne obisnuise, compania de medicamente a trecut la o noua campanie de promovare si la un ambalaj colorat in nuante optimiste, bleu si lila.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro