Adrian Crit, directorul Autoritatii Metropolitane de Transport, vrea sa elimine traseele de transport public din Capitala care se suprapun.

Adrian Crit considera ca sunt unele trasee care trebuie eliminate si altele introduse, in functie de ce alte optiuni exista deja in zona.

"De exemplu, Bucurestii Noi. De pe Calea Grivitei si pana la Laromet se suprapun toate mijloacele de transport in comun. Cel mai eficient si care trebuie sa ramana este metroul. Nu s-au facut investitii in infrastructura de tramvai. Ar fi absurd sa investim in reabilitarea ei si in metrou. Raman in zona autobuzul, troleibuzul, dar e absurd sa investesti in tramvai. O alta zona este Drumul Taberei", a declarat Adrian Crit pentru evz.ro.

Pe viitor, traseele RATB se vor intersecta cu gara unui tren care circula in zona metropolitana a Capitalei sau cu statia unui maxi-taxi. Totodata, vor fi infiintate trasee noi, cu capat de linie in fata unor parcari, care vor fi construite la intrarea in Bucuresti. Adrian Crit argumenteaza ca astfel cei care vin in Capitala nu vor mai avea nevoie de masina si pot lua un mijloc de transport in comun, evitandu-se aglomeratia.

Cat priveste sistemul de tarifare unic, AMT nu poate sa impuna un singur pret tuturor operatorilor, din cauza costurilor diferite. Insa, a precizat Adrian Crit, cine da 35 de lei pe abonament de Metrou si 50 de lei pe abonament RATB, vor cheltui mai putin dupa implementarea sistemului.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.