Semnarea contractului de consultanta si supervizare a lucrarilor este doar primul pas in procesul de realizare a liniei de metrou pana la aeroport. Conform proiectului, linia va porni de la statia 1 Mai si va urma traseul Piata Presei Libere - Aeroportul Aurel Vlaicu, Baneasa - strada Privighetorilor - aeroportul Henri Coanda.
Traseul insa nu va functiona mai devreme de anul 2018 si va necesita o investitie de un miliard de euro.
Initial, linia de metrou de la Otopeni trebuia sa ajunga pana la Piata Victoriei si sa aiba 20 de statii, dar traseul a fost scurtat pana la noua statii pentru reducerea costurilor de extindere a tunelurilor, relateaza realitatea.net.
Dupa semnarea contractului cu consultantul, urmatorul pas pentru Metrorex pentru implementarea proiectului va fi organizarea unei licitatii desemnarea constructorului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro