Astfel, femeile din Bucuresti prefera sa manance in oras pentru ca nu sunt nevoite sa gateasca (22%), pentru ca pot socializa (15%), pentru ca le place mancarea (13%), precum si atmosfera (10%).
Pe de alta parte, barbatii bucuresteni prefera sa manance in oras pentru ca le place mancarea (16%), pentru ca nu sunt nevoiti sa gateasca (16%), pentru ca pot socializa (15%) si pentru ca se pot bucura de o mare varietate de feluri de mancare (9%).
Practic, cel mai important motiv pentru care consumatorii bucuresteni, barbati si femei, mananca in oras este acela ca reusesc sa se intalneasca cu prietenii si cu familia si pentru ca se bucura de noi experiente culinare la fiecare iesire.
Conform studiului, mancatul in oras este pentru barbati un proces emotional (ies in oras sa manance pentru ca le place mancarea), pe cand, pentru femei, mancatul in oras are mai degraba un scop functional (acestea nu mai vor sa petreaca atat timp in bucatarie gatind).
- Citeste integral rezultatele studiului pe Wall-Street.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro