F-bomb, cum este prescurtata in limbajul american injuratura ce contine litera F, s-a vehiculat foarte mult in stirile internationale din aceasta saptamana, legate in special de demiterea CEO-ului Yahoo, Carol Bartz.

Cory Scherer si Sagarin Brad de la Universitatea Northern Illinois, au realizat studiul “Efectele pozitive ale obscenitatilor in actul persuasiunii” in care arata ca “obscenitatile ar putea afecta credibilitatea in mod pozitiv, deoarece utilizarea lor pot face un vorbitor credibil sa para “mai uman”.

In 2005, au chestionat 88 de studenti pentru a evalua un discurs de cinci minute despre scaderea taxei de scolarizare. Doua grupuri au urmarit discursul unde vorbitorul a injurat o data la inceput si o data la sfarsitul discutiei. Intreg discursul s-a bazat pe argumente slabe.

Citeste articolul integral pe Wall-Street.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.