Hipermarketurile Carrefour, Kaufland, Real si Praktiker sunt in topul listei de reclamatii primite de la consumatori in legatura cu produsele cumparate, a declarat presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), Constantin Cerbulescu.

Pe primul loc in topul reclamatiilor se afla Carrefour, cu 151 de sesizari, urmat de Kaufland - cu 143, Real - cu 122, Praktiker - cu 63, Dedeman - 58, Auchan - 57 si Rewe - cu 53, relateaza MEDIAFAX.

Potrivit presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), Constantin Cerbulescu, in aceste magazine se comercializau produse la promotie, cum ar fi pachete de 8 bucati plus doua gratis, la care pretul produsului achizitionate separat, la bucata, era mai mic decat cel din promotie.

  • Nereguli in hipermarketuri

O alta neregula se refera la prezentarea produselor sub o alta denumire decat cea data de producator, inducand in eroare consumatorii asupra caracteristicilor esentiale ale produselor.

Alte abateri sesizate au vizat siguranta consumatorului, cum ar fi comercializarea de preparate culinare nesigure, cu alte date de expirare decat cele reale, sub alta denumire decat cea reala sau informarea consumatorului, de exemplu lipsa traducerii in limba romana a principalelor informatii.

In urma controalelor, comisarii ANPC au depistat anumite practici comerciale incorecte, printre care neincadrarea in cantitatea neta declarata sau diferente de pret intre cel afisat la raft si cel incasat la casa de marcat.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.