Pe primul loc in topul reclamatiilor se afla Carrefour, cu 151 de sesizari, urmat de Kaufland - cu 143, Real - cu 122, Praktiker - cu 63, Dedeman - 58, Auchan - 57 si Rewe - cu 53, relateaza MEDIAFAX.
Potrivit presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), Constantin Cerbulescu, in aceste magazine se comercializau produse la promotie, cum ar fi pachete de 8 bucati plus doua gratis, la care pretul produsului achizitionate separat, la bucata, era mai mic decat cel din promotie.
- Nereguli in hipermarketuri
Alte abateri sesizate au vizat siguranta consumatorului, cum ar fi comercializarea de preparate culinare nesigure, cu alte date de expirare decat cele reale, sub alta denumire decat cea reala sau informarea consumatorului, de exemplu lipsa traducerii in limba romana a principalelor informatii.
In urma controalelor, comisarii ANPC au depistat anumite practici comerciale incorecte, printre care neincadrarea in cantitatea neta declarata sau diferente de pret intre cel afisat la raft si cel incasat la casa de marcat.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Un nor de praf saharian a ajuns în România. Oamenii au numit-o „ploaie cu...
Sursa: wall-street.ro
-
Pregătiri de Iepuraș: Cele mai frumoase 20 de piese vestimentare pentru...
Sursa: kudika.ro
-
Băncile europene au avut un an record în 2023
Sursa: futurebanking.ro