Rezultatele dezastruoase la bacalaureat au iscat si idei nastrusnice. O agentie de publicitate din Bucuresti adreseaza un mesaj ironic, in plina strada, tinerilor respinsi la examenul de maturitate.

Panoul amplasat pe strada Pictor Arthur Verona din Capitala, la intersectia cu strada Dionisie Lupu, se adreseaza celor 118.000 de tineri respinsi la examenul de maturitate. Mesajul este: "Kunva ave-ti ideie dece nam loat bacu anu asta gen? Ca io a-m scris chear moolte paginii!".

Ideea apartine lui Andrei Ignat si Alex Stanciu, doi specialisti in publicitate. "Dezastrul de la bacalaureat devenise subiectul principal de cateva zile. Asa s-a nascut si ideea... Ne uitam la televizor, deschideam orice ziar, ascultam la radio numai stiri despre examen. Stiam ca e un dezastru, dar pe mine m-a facut sa zambesc amar, asa cu un zambet in coltul gurii, nedumerirea unor adolescenti vizavi de esec. Am vazut niste tineri la televizor, picati la Bac, care erau nedumeriti, chiar foarte mirati ca au scris foarte multe pagini, si totusi nu au luat bacalaureatul", a explicat pentru gandul Andrei Ignat.

Cei doi experti in advertising au adoptat limbajul de messenger pentru a transmite mesajul lor in acord cu tendintele lingvistice ale generatiei actuale de elevi.

Citeste si: Generatia Facebook cotraataca: "Rusine ca dati vina pe o generatie crescuta de voi!"


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.