Astfel, unu din zece romani nu stiu la ce se refera produsele ecologice sau nu au auzit de ele, cei mai multi le asociaza cu produse sanatoase sau naturale (60%) la modul general, fara a nuanta intelegerea categoriei, arata un studiu realizat de ISRA Center Marketing Research, citat de Wall-Street.ro.
O parte importanta a persoanelor intervievate considera ca produsele ecologice sunt cele cumparate de la micii producatori (de la piata) sau produse in gospodaria proprie (reprezentand 8% dintre cei care au participat la studiu).
Doar 19% dintre romanii intervievati au oferit o definitie cat mai specifica a alimentelor ecologice, asociind aceste produse cu atribute cum ar fi: produse netratate chimic, produse nemodificate genetic, produse care se vand in magazine ecologice specializate (doar 1% mentionand spontan acest lucru), crescute intr-un mediu nepoluat sau care nu dauneaza mediului inconjurator.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Cum se înțelege Alex Velea cu băieții săi: O bag pe nevastă-mea la înaintare...
Sursa: kudika.ro
-
Pepsi a instalat panouri solare pe toate fabricile pe care le are în România
Sursa: wall-street.ro
-
Finqware și FWF vor să automatizeze operațiunile financiare ale companiilor
Sursa: futurebanking.ro