Cum functioneaza: Mesajele userilor vor fi comunicate prin intermediul atitudinilor adoptate pe website, prin raspandirea acestora atat in mediul online cat si in cel offline, prin purtarea de tricouri cu design semnificativ cauzelor sustinute, dar mai ales prin donatiile ce vor fi facute fiecarei atitudini exprimate.
O parte dintre cauzele promovate prin proiectul atitudine. vor fi popularizate prin concursuri de design de tricouri. Participantii inscrisi la concursurile aferente cauzelor vor putea posta idei de design, care odata alese castigatoare printr-un sistem de votare, vor fi imprimate pe tricouri Bumbac100. Banii obtinuti din urma vanzarii tricourilor vor fi donati cauzelor active pe site.
Membrii comunitatii pot, de asemenea, sa propuna cauze sau mesaje pe care le considera demne de a fi facute auzite si, daca propunerile lor sunt eligibile vor fi sustinute prin acelasi sistem de concurs.
Dan Ilie, unul dintre membrii echipei atitudine., priveste proiectul pragmatic, insa nu fara a sustine puterea de persusiune a acestuia: " De la proiectul atitudine. sper ca macar acele cauze pe care le sustinem sa fie auzite de cat mai multi oameni implicati in procesul de solutionare a lor. Consider atitudine. ca fiind un vector al acestor cauze si un manifest online. Imi doresc ca intr-un an sa adunam suficienta forta cat sa incepem sa miscam sistemele din loc."
- Despre cauze: Proiectul debuteaza cu doua cauze devenite deja atitudini si sustinute ca atare.
- Prima atitudine. intitulata Un tricou = Un copac, este o manifestare eco in parteneriat cu Asociatia MaiMultVerde, care isi propune repopularea domeniului silvic prin plantarea unui puiete pentru fiecare tricou cumparat. Banii obtinuti din vanzarea tricourilor cu imprimeul castigator vor fi folositi pentru plantarea de fagi, brazi, stejari sau frasini intr-o zona ce urmeaza a fi comunicata in campania Asociatiei MaiMultVerde din toamna 2011
- A doua atitudine. este demarata in parteneriat cu Asociatia GIA (Group Initiative for Animals) si are in vizor
solutionarea problemei cainilor fara stapani atat din Bucuresti cat si la nivel de tara prin refuzarea eutanasierii animalelor si promovarea sterilizarii acestora drept alternativa. Atitudinea Spun NU eutanasierii, celebreaza viata, iar fiecare tricou cu acest mesaj va genera fonduri din achiztionarea acestora pentru sterilizarea cat mai multor caini fara stapan. Proiectul urmareste evidentierea faptului ca oricine poate propune, sustine sau ajuta la solutionarea unor cauze cu caracter caritabil, social ori cultural. Una dintre ideile centrale ale proiectului este reprezentata de posibilitatea de coalizare a organizatiilor neguvernamentale care lupta pentru cauze similare.
Proiectul atitudine. este un concept Bumbac100. Despre Bumbac100: website-ul a pornit din mijlocul userilor si lucreaza in favoarea lor. Bumbac100 este o comunitate de designeri care creaza grafica pentru tricouri. Orice propunere grafica intra intr-un sistem de jurizare, iar daca este acceptata este premiata si intra automat in catalogul Bumbac100.
Hranste un catel! Campanie de ajutorare a cateilor din adaposturi
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro
-
Unde se află fiica Ronei Hartner, la doi ani de la moartea artistei. Nimeni...
Sursa: kudika.ro