Proiectul strategic va avea o durata de 24 de luni si vizeaza “Promovarea incluziunii sociale”, avand ca domeniu major de interventie “Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii”. Prin aceasta initiativa se doreste imbunatatirea perceptiei asupra rolului profesional si social al femeii, dar si cresterea gradului de constientizare asupra acestei probleme.
Se urmareste, totodata, identificarea perceptiilor si stereotipurilor asupra femeii in relatie cu profesia, asa cum rezulta din mass-media si comunicarea comerciala, precum si dezvoltarea abilitatilor a 400 de jurnalisti, experti mass media, in marketing si comunicare, pentru identificarea acestor stereotipuri prin cursuri de formare.
Campania de sensibilizare la nivel national va facilitarea accesul grupurilor tinta ale proiectului la resurse prin dezvoltarea unui centru online, urmarindu-se in acelasi timp infiintarea unei retele a femeilor profesioniste in domeniul media, comunicare si marketing.
Citeste si:
Femeile, mai prost platite decat barbatii
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro