Desi criza economica inca afecteaza Romania, nu putini sunt cei care isi permit sa-si cumpere un frigider pe care dau cu "usurinta" 30.000 de euro, aproximativ pretul unei garsoniere. Revenirea sectorului de electronice s-a facut simtita inca din trimestrul al treilea al anului trecut, cu o crestere de 9%, potrivit unui studiu Gfk, citat de incont.ro.
Segmentul electronicelor si electrocasnicelor premium ramane pentru multi romani un lux, insa, exista destui care si le permit. De exemplu, cei de la Miele au anuntat ca, anul trecut, cel mai scump produs vandut a fost un frigider incorporat in valoare de 30.000 de euro. "Doar valoarea colectiei de vinuri pe care clientul si-o pastreaza in frigiderul MasterCool este de trei ori mai mare decat valoarea frigiderului", spune Leo Popescu, directorul de vanzari al Miele Romania, pentru segmentul echipamentelor electocasnice premium.
- Plasme cu dimensiune infinita
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro
-
Ce spune un antreprenor cu experiență de două decenii despre clasa politică:...
Sursa: wall-street.ro