Doar in primele luni ale anului au fost inregistrate aproape 1.500 de plangeri la adresa firmelor de telefonie mobila, internet si cablu TV. Consumatorii nemultumiti au reclamat la ANPC modificarea abonamentelor fara acordul lor sau faptul ca le-a fost sistata nejustificat furnizarea serviciului, potrivit realitatea.net.
Sute de plangeri au ajuns la ANPC si pe motiv ca bucurestenii au ramas fara curent electric, apa calda, caldura sau gaz, fara sa fie anuntati in prealabil.
Serviciile bancare si taximetristii raman si anul acesta motiv de nemultumire pentru romani.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
Xiaomi, cerere peste așteptări pentru electrica SU7. 75.000 de mașini au fost...
Sursa: wall-street.ro
-
După ce Andreea Bălan l-a blocat pe rețelele sociale, Jador i-a transmis un...
Sursa: kudika.ro