Unicef desfasoara in perioada 15-23 decembrie Campania "Copiii Invizibili", cu scopul de a ajuta cat mai multi copii sa devina vizibili: sa aiba certificate de nastere, sa stie cand isi serbeaza ziua de nastere, sa fie inscrisi la medicul de familie, sa existe ca persoana si sa fie valorizati de societate.

  • Un SMS poate ajuta un copil sa capete o identitate!

Copiii invizibili sunt cei mai vulnerabili, fiind supusi celor mai mari riscuri: vanzare, trafic sau alte forme de exploatare. Ei nu pot avea un medic de familie, nu pot merge la gradinita sau la scoala
.

In acest moment nu exista o cifra exacta a „copiilor invizibili”, deoarece cei mai multi dintre ei nu figureaza in evidenta niciunui sistem. Identificarea „copiilor invizibili” este dificila, insa posibila prin dezvoltarea serviciilor sociale in 20 de comune (8 judete), unde au fost identificati aproximativ 100 de copii, si in unele cazuri chiar si membrii ai familiilor lor, fara acte de identitate.

Andreea Marin Banica si Gica Hagi - Ambasadori ai Bunavointei pentru UNICEF Romania, Margareta Paslaru, Florin Piersic, Corina Chiriac, Sofia Vicoveanca, Stela Popescu, si Maria Dragomiroiu
sprijina Campania Copiii Invizibili. Timp de sase zile, in intervalul 15-22 decembrie 2010, aceste personalitati vor indemna ascultatorii, prin intermediul spoturilor radio si interventiilor live, sa vina in ajutorul „copiilor invizibili” trimitand un SMS la numarul de telefon 848. Pe 23 decembrie 2010, toate personalitatile implicate in campanie se vor reuni pentru dublarea numarului de SMS-uri primite toata saptamana.

Activitatile de sustinere vor incepe in ianuarie 2011 si se vor desfasura pana in 2012
.

Numarul de telefon 848 este oferit gratuit de Vodafone, Orange si Cosmote in perioada 15 - 31 decembrie 2010. Valoarea unui SMS este de 2 Euro, la care nu se percepe TVA.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.