Cu aceasta ocazie primarul general a pus la baza podului, la o adancime de 36 de metri, mesajul sau legat de aceasta lucrare. Potrivit edilului sef, podul de tip hobanat va asigura fluidizarea traficului rutier in Capitala pe distanta est-vest, informeaza AGERPRES.
Primarul general a spus ca podul, in lungime de 253 metri, va fi terminat la sfarsitul lunii mai 2012. Directorul de santier Lucian Albinescu a declarat la randul sau ca intregul proiect se intinde pe o lungime de 12 kilometri, practic incepe din strada Popovat si se termina in Autostrada A1 Bucuresti-Pitesti.
Primul punct important al proiectul este nodul Virtutii, urmati de cel de la Uverturii, nodul de la Soseaua de centura si descarcarea in Autostrada A1 la kilometrul 13. Din datele furnizate de catre Lucian Albinescu mai rezulta ca podul hobanat va fi construit tinandu-se cont de normativele europene de calcul la seism.
Proiectul in valoare de 580 milioane lei se va desfasura in trei etape, respectiv podul hobanat, legatura pana in Soseaua de centura si cea de la Autostrada Bucuresti-Pitesti.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro