Iata ce declara oamenii din spatele conceptului:
„Am auzit cu totii de Visul american si am crezut in el chiar daca nu ni s-a cerut; Romanii au nevoie de simboluri puternice care sa-i motiveze si sa-i inspire iar ROM se schimba pentru ei: de azi, el apare cu un nou ambalaj si o noua campanie”, spune Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson.
Pierderea unuia dintre cele mai importante simboluri ale tarii duce la intrebarile inevitabile: Oara cat timp va mai dura pana cand „valorile” tarii nu vor mai insemna nimic? Cate lucruri trebuie sa pierdem ca sa ne dam seama ca nu le-am pretuit cand a trebuit, cand au fost ale noastre?
Spune-ne parerea despre NOUL ROM aici!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Antena 1 pregătește o mutare strategică? Zvonurile indică două nume-surpriză...
Sursa: kudika.ro