Fundatia Renasterea cu sprijinul McCann Erickson continua lupta impotriva cancerului la san realizand o noua campanie de informare, cu ajutorul a trei vedete de televiziune: Andreea Esca, Mihaela Radulescu si Mihaela Tatu.

Pentru a transmite cat mai eficient mesajele campaniei, a fost aleasa technica testimonialului, ca mod de adresare directa. Vedetele din testimonial nu sunt identificabile din primele cadre ale celor trei spoturi: identitatea lor nu e clara, ele sunt femei si atat, preocupate de sanatatea lor. Ideea ascunderii identitatii de la inceputul spoturilor subliniaza si mai mult faptul ca nu e important cine sunt, ci importanta e sanatatea lor ca femei; spoturile, cu durata de 15 secunde, au un singur nume: Importanta e sanatatea ta!.

Mesajul campaniei este unul clar si simplu: chiar daca esti sau nu vedeta "Importanta e sanatatea ta". iar un simplu control periodic si o depistarea precoce a cancerului de san iti poate salva viata.

Echipa McCann Creative/Services: Raluca Negoita- Art Director, Maria Manolsecu- copywriter, Dana Hogea - Account Manager, Irina Trifu - Account Executiv, Tiberiu Munteanu- Head of Production.

In anul 2001 Fundatia Renasterea a fost prima organizatie non profit care a adus in atentia publicului din Romania o problema majora in viata femeilor: cancerul la san. Pentru ca nu au depistatat la timp ca sufera de cancer la san, in fiecare an in Europa un numar de 130.000 de femei isi pierd viata.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.