"Iar cele 500 nu sunt toate simultan pe traseu, in conditiile in care zilnic circula 800-900 de autobuze din totalul parcului nostru", au precizat, pentru NewsIn, reprezentantii Regiei.
Bugetul RATB pe 2010, sensibil mai mic decat cel din 2009, este afectat la capitolul achizitii si modernizari ale parcului regiei. Pentru introducerea de aer conditionat pe unele vehicule, de pilda, nu este alocat niciun ban. In privinta cumpararii celor 150 de troleibuze noi, dotate cu aer conditionat si rampa mecanica pentru accesul carucioarelor persoanelor cu dizabilitati si al carucioarelor de copii, aceasta nu va incepe nici anul acesta, din cauza lipsei fondurilor necesare, dupa cum au declarat, in aprilie, oficiali ai municipalitatii. Costul total al troleibuzelor este de 60 milioane de euro.
Cu autobuzele RATB circula zilnic circa 1,2 milioane de calatori, iar cu toate vehiculele Regiei, in jur de 2,6 milioane.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Sărbătoare 21 noiembrie - Intrarea în Biserică a Maicii Domnului sau...
Sursa: kudika.ro