Heidi Chocolat desfasoara in perioada 16 aprilie - 16 iunie campania de responsabilitate sociala "Cards of Joy". Initiativa propusa este unica in Romania: oamenii se implica public intr-o cauza sociala in care nu trebuie sa investeasca financiar, ci doar moral, prin realizarea unori mici fapte bune.

"Cel mai mic lucru bun este mai bun decat cea mai mare intentie", spune un proverb popular care sta la baza campaniei pornite de Heidi: "Cards of Joy". Astfel, compania ciocolatiera si-a propus sa convinga cat mai multe persoane sa devina buni samariteni. De ce? Pentru ca faptele bune intreprinse de acestia vor avea un dublu, chiar triplu efect. In primul rand va fi efectul fiecarei fapte bune in parte, in al doilea rand faptul ca astfel vor putea trimite un copil talentat intr-o tabara de creatie si in al treilea rand, posibilitatea de a castiga o "rasplata dulce".

Participantii sunt invitati sa faca fapte bune (sa faca voluntariat, sa faca o donatie, sa hranasca un catel, sa-si ceara scuze pentru o greseala, etc.) si sa le inscrie pe site-ul campaniei la sectiunea Cards of Joy. Apoi acestia trebuie sa ceara online un cod, pe care il vor trimite mai departe prietenilor, pentru a general un lant uman de fapte bune. Iar la fiecare 250 de fapte bune, Heidi va trimite un copil talentat intr-o tabara de creatie.

Faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare numar de voturi vor fi premiate. Saptamanal, vor fi oferite cate 20 de tablete Heidi, iar castigatorul Marelui Premiu va primi 50 de kg de ciocolata Heidi.

Copii propusi pentru a participa la tabara de creatie au fost selectati de organizatia Salvati Copii, partener al campaniei. Acestia au intre 7 si 14 ani, provin din familii cu posibilitati materiale reduse si au reale abilitati artistice. Copii vor pleca in luna iulie in tabara de la Straja din judetul Suceava, organizata de Adventure Camps. unde vor avea parte atat de aventura cat si de creatie.

"Organizatia Salvati copii se bucura sa se alature campaniei "Cards of Joy". Implicarea noastra se datoreaza faptului ca beneficiarii directi sunt copii talentati, dar cu venituri financiare reduse, care reprezinta cazuri sociale deosebite. Pe langa suportul constat pe care il primesc din partea organizatiei noastre, prin intermediul acestei campanii copiii vor avea sansa sa mearga intr-o tabara, pentru prima data in viata lor. Pentru ei va fio o mare bucurie si o oportunitate de a-si dezvolta abilitatile artistice", a declarat Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executv Salvatii Copii Romania.

Citeste si:
Heidi Chocolat si Kandia Dulce vor deveni companii surori
Heidi Chocolat si Kandia...

Compania isi propune sa deruleze campania "Cards of Joy" si in alte tari, incepand cu toamna acestui an.

Heidi Chocolat este o companie producatoare de ciocolata premium, parte a grupului elvetian Confiseur Laderach, ale carei produse se gasesc in alte 16 state si teritorii. In Romania, Heidi este lider pe segmentul de ciocolata premium, cu o cota de piata de 6%.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.