In contextul actual, in care productia si utilizarea energiei regenerabile sunt din ce in ce mai frecvente atat la nivel mondial cit si in Romania, compania Finmedia organizeaza la Bucuresti, expo - conferinta dedicata energiei regenerabile Energia regenerabila in Romania, pentru a radiografia situatia actuala a tarii noastre.
Cea de-a doua editie a Expo - conferintei "Energia regenerabila in Romania", va avea loc pe 27 Aprilie 2010, la Hotel World Trade Center - Pullman Bucuresti, sala Mexico& Seoul si are ca scop principal proiectele de alioniere a Romaniei alaturi de tarile din Uniunea Europeana in privinta cresterii ponderii energiei electrice produse din resurse regenerabile de energie in consumul national brut de energie electrica. Romania trebuie sa incurajeze companiile pentru a investi in surse alternative de energie, pentru o mai buna securitate energetica si pentru conservarea resurselor fosile.

Dezbaterile din cadrul acestei conferinte vor pune accentul pe principalele surse de energie regenerabila - eoliana, solara, biomasa, biogazul, hidroenergia, cogenerarea s.a, potentialul de crestere al pietei energiei regenerabile romanesti, situatia energetica a Romaniei comparativ cu celelalte state din Uniunea Europeana, politicile de sustinere a producatorilor de energie verde, proiecte investitionale precum si finantarea acestora in sursele alternative de energie si alte subiecte conexe.

Prin intermediul acestei expo - conferinte, Finmedia isi propune sa creeze platforma ideala de comunicare intre specialistii in domeniul eficientei energetice si protectiei mediului, reprezentanti ai autoritatilor competente si ai companiilor din mediul de afaceri direct implicate in procesul de productie, utilizare si furnizare a energiei regenerabile in scopul constientizarii importantei acesteia atat la nivel de protectie a mediului inconjurator cat si economic la nivel national. Companiile interesate vor avea ocazia sa-si prezinte produsele, tehnologiile precum si serviciile oferite. De asemenea, participantii vor avea posibilitatea sa-si consolideze relatiile, sa schimbe opinii si impresii si sa ia in considerare crearea de noi parteneriate.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.