In saptamana 22 - 27 martie se desfasura in Bucuresti si Brasov, Congresul European PRIME Urban Culture Invata limbajul orasului, organizat de PRIME Romania.

Evenimentul se adreseaza studentilor la comunicare, relatii publice si publicitate din intreaga Europa si va prezenta campanii de relatii publice si proiecte axate pe conceptul de cultura urbana. La eveniment vor participa studenti din Italia, Spania, Germania, Slovenia, Croatia si Romania.

Congresul European este cel mai important eveniment al asociatiei PRIME Europe. El se organizeaza bianual intr-una din tarile membre si are ca scop atat informarea studentilor la Relatii Publice in privinta ultimelor tendinte din domeniul comunicarii publice, cat si sustinerea dezbaterii active pe teme de comunicare publica. Ultimul Congres desfasurat in Romania a avut loc in 2006 si s-a axat pe conceptele de Branding si Rebranding.

Studentii europeni vor participa la conferinte si studii de caz despre campanii de PR din Romania, ce au dezvoltat in cadrul lor conceptul de cultura urbana. Evenimentul este structurat pe zile tematice, fiind abordate aspecte ale culturii urbane precum: sport, peisaj urban, muzica, teatru, arta, online.

Astfel, participantii vor afla totul despre organizarea unui eveniment precum MountainDew UrbanFest de la Stefan Chiritescu – Head of Strategy si Dan Stanescu – Senior Copywriter de la Graffiti BBDO, dar si ce inseamna sa organizezi un festival modern, precum Bran Castle Fest intr-un castel medieval.

Mihaela Miron, PR Manager „ I love Bucharest” va prezenta conceptul proiectului urban „I love Bucharest”, ce si-a propus sa schimbe imaginea Capitalei. In cadrul evenimentului se va discuta si despre proiectul “Transport iesit din comun” al Institutului Cultural Roman, iar Liviu Ion, director executiv de comunicare la Automobile Dacia, le va vorbi participantilor despre modul in care automobilul a devenit parte a peisajulului urban modern.

Pentru a analiza modul in care cultura urbana se manifesta in spatiul online, se va porni de la doua studii de caz: BCR, prima banca din Romania care se promoveaza in Second Life si platforma Hypestreet.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.